Demi goes Down Under

Grote droom wordt eindelijk werkelijkheid!

Hallo!

Nou, daar is ie dan; mijn eerste reisblog!

Eindelijk komt dan mijn grote droom uit: één jaar werken en reizen in Australië.
En wat is het snel gegaan de afgelopen weken. Drie weken geleden kreeg ik officieel te horen dat ik geaccepteerd ben voor het Au Pair programma en dat ik nu kan beginnen met het zoeken van “the perfect family”. Nu drie weken later heb ik mijn gezin gevonden, is mijn visum al goed gekeurd en heb ik vandaag mijn vliegticket geboekt! Woensdag 11 januari 2017 zal ik van Amsterdam naar Adelaide vliegen om daar aan mijn avontuur als Au Pair te beginnen. Nooit verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan.

Donderdag 12 januari word ik door mijn host family opgepikt in Adelaide. De family Graetz zal mijn host family worden voor het komende halfjaar. Het gezin bestaat uit Martin (vader), Sonja (moeder) en twee super leuke kindjes, Juliette van 5 en Alexander van 3.

Overigens werk ik nu nog steeds, 22 december zal mijn laatste werkdag zijn. Daarna heb ik nog lekker nog 3 weken de tijd om de laatste dingen te regelen en afscheid te nemen van iedereen voordat ik echt vertrek. Ik kan niet wachten totdat het zover is, aan de ene kant lijkt het nog zover weg maar aan de andere kant voelt het ook alsof ik nu al tijd te kort kom om alles nog te doen/te regelen voordat ik weg ga…

Mijn volgende reisblog zal dan ook pas weer zijn als ik in Australië ben aangekomen aangezien ik tot die tijd niet veel leuks/interessants te melden heb totdat ik weg ga haha.

Tot de volgende blog!

Liefs,
Demi

Reacties

Reacties

Rosa

Lieve Demi,

Vandaag 11 jan was het zover om jou uit te zwaaien op Schiphol.....met z'n allen ff een bakkie koffie gedronken en ja toen kwam het dag zeggen.
We hebben het niet droog gehouden!!!!!
En daar ging ze door de douane op weg naar jouw droom.
Heb samen met je lieve vriendin Majdi op despottersplaats gestaan om je te zien gaan....helaas was het niet de startbaan waar wij stonden maar we hebben je verderop wel zien opstijgen.
Heb je de hele dag gevolgd via flight radar ....wat geweldig dat er een app is waar je dat kan zien. Heb zelfs je zien landen na 12 uur op Singapore AirPort....geweldig!!!!
Nu moet je ff 2,5 uur wachten en dan het laatste stukje.
Ik ga nu m'n bedje in maar ga morgenochtend vroeg je zeker weer volgen.
Alvast een fijne vlucht en hoor gauw van je via jouw blog.

Veel liefs en dikke kus van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active