Demi goes Down Under

Oost west, thuis best!

En dan zijn we aangekomen bij mijn allerlaatste blog over mijn avonturen (voor nu dan haha).

Nadat ik mijn laatste blog heb geschreven zijn we met de bus terug gereden naar Auckland, daar kwam ik dinsdagmiddag weer aan. Woensdag heb ik mijn auto opgehaald die ik voor 11 dagen zou hebben.

Ik ga niet tot in detail vertellen wat ik in deze 11 dagen heb gedaan want het was eigenlijk niks spannends. Ik heb vooral heel veel gereden, over verschillende scenic highways, langs mooie stranden en nationaal parken. Het was voornamelijk tijd doden totdat ik zaterdagavond 2 december naar huis kon vliegen! Want hoe mooi Nieuw-Zeeland ook is, aan het einde had ik het gevoel dat ik alles al had gezien en gedaan en wilde ik eigenlijk gewoon naar huis toe. Dus die 11 dagen met de auto was gewoon puur om tijd te doden aangezien ik niet 11 dagen in Auckland wou zitten. En ik heb echt nog mooie dingen gezien, maar het allermooiste heb je allemaal al gezien en alle leuke, interessante en spannende dingen heb je allemaal al gedaan. Dus ik was er echt klaar voor om terug naar huis te gaan. Mijn laatste 2 nachten heb ik heerlijk doorgebracht in een Bed&Breakfast. Na 6 maanden lang geleefd te hebben in hostels, tentjes en campervans vond ik dat ik mezelf wel even mocht verwennen door “luxe” in een bed&breakfast te slapen hahaha.

En toen zaterdag 2 december was het eindelijk zover, om 7 uur ’s avonds steeg het vliegtuig op en was ik ongeveer 30 uur later dan ein-de-lijk in Nederland. Want het was echt een lange zit hoor. Ik ben van Auckland naar Melbourne gevlogen, Melbourne naar Dubai en van Dubai naar Amsterdam. Zondag middag kwam ik om 12:40 uur (Nederlandse tijd) aan en toen ik de ontvangsthal in liep stonden daar wel 15 mensen op mij te wachten! Ze hadden een spandoek gemaakt, ballonnen en cadeautjes bij zich! Dus het was een fijn en warm welkom!! En toen dacht ik dat het over was, maar thuis stond ook het hele huis vol met mensen die ik daar niet had verwacht, dus dat was ook nog een hele verrassing!! Ik kan alleen maar zeggen dat het heel fijn is om weer thuis te zijn.

Iedereen vraagt hoe het is om weer thuis te zijn, en eerlijk gezegd voelt het een beetje alsof ik maar 2 weekjes ben weg geweest in plaats een heel jaar. Nu ik zo weer hier terug ben is het eigenlijk onvoorstelbaar dat ik een jaar lang de mooiste dingen heb gezien aan de andere kant van de wereld. Maar ik weet heel goed dat ik daar natuurlijk ben geweest en dat ik dat allemaal heb ervaren. Maar in ieder geval ben ik al weer redelijk gewend hier en ben ik ook alweer op zoek naar een baan. Want eerlijk is eerlijk, al mijn gespaarde geld is op gegaan het afgelopen jaar haha. Dus geld is hard nodig!!

En natuurlijk ben ik nog niet klaar met reizen dus ik ben ook alweer aan het bedenken wat mijn volgende bestemming wordt haha!

Liefs,

Demi

Reacties

Reacties

Huub

Tof wat je allemaal meegemaakt hebt en nu genieteten van thuis. Hele fijne feestdagen en succes met het zoeken naar een baan! Groetjes aan je mam en Timo.??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active